Klachten

Bespreek het probleem, en/of uw teleurstelling altijd eerst met uw tandarts. Dit kan mondeling in een apart (gratis) consult en/of telefonisch of per email. Uw tandarts kan dan nog eens uitleggen waarom iets op een bepaalde manier gedaan is. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing. Wij zullen altijd ons uiterste best doen om de klacht met u op te lossen.

Klacht indienen 

De tandarts en de mondhygiëniste hebben ieder een eigen klachten regeling. 

Mocht u er met uw tandarts hierna toch niet uitkomen, dan kunt u zich tot de ANT wenden. Dit doet u door het ANT klachtformulier in te vullen op de site van het ANT of contact opnemen met het secretariaat van de ANT Klachtencommissie. Bereikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag tussen 11.00 en 18.00 uur.
tel.  020 - 23 74 750.

Mocht u er met uw mondhygiëniste hierna toch niet uitkomen, dan kunt u zich tot de NVM wenden. Dit doet u door het ANT klachtformulier in te vullen op de site van het NVM of contact opnemen met het secretariaat van de NVM Klachtencommissie. 
tel.  030 - 6571013.